Sommarinfo från Halmstad Golfarena

Här kommer senaste nyheterna från Halmstad Golfarena

Vad säger man…

Jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ett intressant dilemma med tanke på allt som hänt, det som händer och det som kommer att hända. Någon som känner igen sig? Precis som att det kan vara svårt att se skogen för alla träden som står i ens väg. Det har ju minst sagt varit en händelserik period med ombyggnationer hos oss och nu är allt i det närmaste färdigt. Visst, några dagar med slutspurt först, men sen är det klart för den här gången. Konstigt. Skönt. Kul.

Ska vi blicka framåt så har vi en härlig sommarperiod i antågande (jag låter bli att kommentera vädret). Spel på golfbanor i toppskick, spännande golftävlingar och härliga kvällar där god mat och dryck förslagsvis kan utgöra temat. Själv ska jag sysselsätta mig med delar av det där och försöker väl som vanligt klämma in några löppass på Prins Bertils Stig i arla morgonstund också.

Sommaren är kort… Så passa på att njuta så mycket ni kan, gärna med vänner och bekanta. Jag hoppas såklart att vi på Halmstad Golfarena är en del av er sommar också. Nedan följer några av de saker som vi bjuder på.

Må väl, bada om det behövs och må golfbollarna flyga er väg i sommar!

Martin Siljegård
VD, Halmstad Golfarena

(Källa: http://mailchi.mp/8abe9f8dacea/nyheter-frn-golfarenan?e=9c6601c823)

 

golf-2158897__340

(OBS! Bilden är inte från Halmstad Golfarena)

 

Kommentera

